Замовити дзвінок
Регламент Надання послуги «Гарантований сервіс»

РЕГЛАМЕНТ
Надання послуги «Гарантований сервіс»

1. ЦІЛЬОВА ГРУПА

1.1. Потенційні абоненти, які з 01 вересня 2016 року підключилися до мережі Інтернет від ТОВ «ФРІНЕТ» та не підлягають під Розділ 3 цього Регламенту.
1.2. Існуючі абоненти ТОВ «ФРІНЕТ» які не підлягають під Розділ 3 цього Регламенту. 

2. СУТЬ ПОСЛУГИ «Гарантований сервіс» 

  • Гарантований сервіс це набір  додаткових  та сервісних послуг якими може користуватися абонент зі значною знижкою.
  • Перелік послуг які входять до «Гарантованого сервісу» наведені  в Табл. 1 та Табл.2
  • Всі абоненти вказані у Розділі 1 з 01 серпня 2016 року мають можливість підключити послугу    «Гарантований сервіс».

Табл 1. Послуги для абонентів в багатоквартирних будинках:

  • Безкоштовний виїзд сервісного інженера з метою:
  1. заміни конекторів, діагностики  з'єднання;
  2. разового подовження витої пари (виготовлення патчкорду (до 10м);
  3. налаштування мережевого з'єднання;
  • Кредит довіри - 10 днів;
  • Безкоштовний перехід на більш дешевий тарифний план.

Табл 2. Послуги для абонентів в приватному секторі

  • Безкоштовний виїзд сервісного інженера з метою:
  1. заміни конекторів, діагностики  з'єднання;
  2. разового подовження витої пари (виготовлення патчкорду (до 10м);
  3. налаштування мережевого з'єднання;
  • Безкоштовна заміна медіа конвертера або ONU* (при необхідності);
  • Кредит довіри - 10 днів;
  • Безкоштовний перехід на більш дешевий тарифний план.
  • Вартість послуги складає 10,00 грн/міс (з ПДВ) для абонентів багатоквартирних будинків та 30,00 грн/міс (з ПДВ) для абонентів приватного сектору.
  • Скористатися послугою «Гарантований сервіс» абонент може лише один раз на місяць.
  • Всі інші сервісні послуги які не входять до «Гарантованого сервісу» абонент сплачує згідно Сервісного талону.
  • Абонент може відключити послугу, кошти за послугу будуть перераховані при умові, що абонент не користувався послугою в поточному місяці.
  • Якщо абонент скористався послугою та має намір відключити послугу, кошти за поточний місяць не перераховуються.
  • Відключити послугу абонент може: самостійно в Особистому кабінеті, звернувшись в Центр Обслуговування Абонентів або зателефонувавши до колл-центру, абонентського відділу та відділу технічної підтримки компанії.
  • Абонент може повторно активувати послугу. Вартість повторної активації складає 50грн (з ПДВ) для абонентів багатоквартирних будинків та 100 грн/міс (з ПДВ) для абонентів приватного сектору разово. Якщо абонент не користувався послугою  протягом 12 місяців та має намір повторно її активувати, в такому разі активація здійснюється безкоштовно.
  • Абонент може самостійно підключити послугу через особистий кабінет, звернувшись до Центру  Обслуговування Абонентів, або надіславши листа на електронну скриньку абонентського відділу компанії abon_otdel@o3.ua.

2.1. ТОВ «ФРІНЕТ» залишає за собою право зупинити надання послуги «Гарантований сервіс» абонентам, попередивши про це за 15 днів на офіційному сайті компанії www.o3.ua.

3. ВИНЯТКИ

Послугою «Гарантований сервіс» не можуть скористатись VIP-абоненти та юридичні особи.

*Послугою заміни медіа-конвертора або ONU абонент може скористатися лише один раз на рік. Якщо абонент вже використав послугу безкоштовний виїзд інженера в поточному місяці, то для заміни медіа-конвертора або ONU повторний виклик інженера оплачується згідно Сервісного Талону.